Wanneer wordt er geleverd?

Wij streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk en volledig te bezorgen.
Artikelen die bij de eerste levering ontbreken zullen zo spoedig mogelijk worden nageleverd.
Je zal per e-mail een bericht krijgen met track & trace.
Staat je bestelling al meer dan twee werkdagen op ‘Verzonden’?
Neem dan contact op met ons. Je kan ons mailen op support@schoolsupply.be
Onze klantendienst is telefonisch bereikbaar van 8u30 tot 17u op het nummer +32 (0) 3 500 95 90

Leveringen Pakketten via schoollijstcode

Plaats je de bestelling voor school via een schoollijstcode in Juni of Juli, mag je het pakket verwachten in de tweede helft van Augustus. Bestel je pas eind Augustus of September is er normaal gesproken een levertijd van circa 5 dagen. In piekperiode kan dit oplopen, dus zorg dat je steeds voor Augustus besteld hebt. Je zal altijd per e-mail een bericht krijgen met track & trace eenmaal je pakket klaar staat om verzonden te worden. Indien de school je een optie gaf om het pakket op school te laten bezorgen, geen stress! De verantwoordelijke van de school besprak met ons de datum waarop Schoolsupply kan leveren. Hij/zij zal dit - indien nog niet gedaan - persoonlijk ook aan je laten weten waar en hoe je je pakket kan ophalen.

Ben je niet thuis? Geen paniek!

Dankzij de tracking code weet je wanneer men zal leveren. Onze koerierbedrijven zullen minstens 2 keer bij je thuis aanbieden en telkens een nota achterlaten in de brievenbus. Is het dan toch niet gelukt zal het pakket automatisch naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt gaan. Je zal hiervan bericht krijgen. Hier kan je het pakket afhalen binnen de 14 dagen.

Tip: Het is ook mogelijk om in je Check-out een alternatief leveradres op te geven waarop je zeker bent dat er altijd iemand aanwezig zal zijn voor ontvangst. Dit kunnen je grootouders zijn, je buren, het werk van ouders, ... Vraag even aan hen of je dit adres kan opgeven, en dan bespaar je misschien enige stress tijdens de grote vakantie.